Pepes Evangelos
Position: Assistant Professor
Office: 011 (ground floor, Faculty of Theology building)
Telephone: (Οffice): +30 2310 996968 // (Laboratory): +30 2310 996974
Email: pepes@past.auth.gr
CV in English: CV_Pepes_Evaggelos.pdf
Office Hours:
Mondays 11.00-13.00 and Wednesdays 13.00-15.00
Teaching:
Christian Pedagogy: Theory and Practice
Research Interests:
- Christian Pedagogy
- Didactics of Religious Education
- History of Religious Education
- I.C.T. and Religious Education
- Religious Identity and Otherness
- Religious Tourism
Selected Publications:
- «Βιοηθική εκπαίδευση στο σχολείο: Η περίπτωση της παρένθετης μητρότητας», Πρακτικά Διεπιστημονικής Ημερίδας εις Μνήμην του Καθηγητή Χρήστου Βάντσου: «Παρένθετη μητρότητα: Ο ηθικός προβληματισμός για τη μητέρα, το παιδί και την οικογένεια (Θεσσαλονίκη, 5 Δεκεμβρίου 2018)», [Κόσμος – Πρακτικά 1], Θεσσαλονίκη 2020, 111-128.
- «Θρησκευτική ταυτότητα και ετερότητα κατά την Ορθόδοξη Παράδοση. Προτάσεις για το περιεχόμενο του Προγράμματος Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών στο ελληνικό σχολείο», Πρακτικά 3ου Διεθνούς Συμποσίου Προσχολικής και Σχολικής Παιδαγωγικής: «Σύγχρονες τάσεις στην ανάπτυξη των Προγραμμάτων Σπουδών και στη διδασκαλία», Αθήνα 2019, 114-122.
- «Κριτική Παιδαγωγική και Θρησκευτική Αγωγή», Πρακτικά 2ου Συμποσίου Προσχολικής Παιδαγωγικής: «Μετασχηματιστική Παιδαγωγική και Μάθηση στην Παιδική Ηλικία», Αθήνα 2019, 197-206.
- Η θρησκευτική παιδεία των μεταναστών στον ελληνικό χώρο, [Κόσμος/Cosmos – Μονογραφίες 4], Θεσσαλονίκη 2018.
- Missionary challenges for Christian education in a multi-cultural society: a case study of the Church of Scotland, [Κόσμος/Cosmos – Monographs 5], Thessaloniki 2018.
- «Στοιχεία θρησκευτικής ετερότητας στο Αναγνωστικό της Γ΄ Δημοτικού του 1939 για τα Μουσουλμανικά Σχολεία και στο αντίστοιχο Αναγνωστικό Γ΄ Δημοτικού για τα υπόλοιπα Σχολεία: Συγκριτική μελέτη», Πρακτικά Συνεδρίου: «Προγράμματα Σπουδών-Σχολικά εγχειρίδια: Από το παρελθόν στο παρόν και το μέλλον», τ. Γ΄, Αθήνα 2016, 193-203 (συνεργ. Χρ. Ψάλτης)
- «Θρησκευτική ταυτότητα και ορθόδοξη θρησκευτική αγωγή στην εποχή της παγκοσμιοποίησης: Η πρόταση της εκκλησιαστικής παράδοσης», Πρακτικά Επιστημονικού Θεολογικού Συνεδρίου: «Παιδεία – Διαφωτισμός – Παγκοσμιοποίηση: Ορθόδοξη εκκλησιαστική θεώρηση», Θεσσαλονίκη 2016, 87-133.
- «Η ηθική ανάπτυξη στο πλαίσιο της σχολικής θρησκευτικής αγωγής: Διερμηνεύσεις της Ορθόδοξης Χριστιανικής Παράδοσης», Κόσμος/Cosmos 3 (2014-2015) 187-207.
- «Η συμβολή της μεθόδου project στην κοινωνικοποίηση του μαθητή και η αξία της για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης», Πρακτικά διεθνούς Συνεδρίου: «Διαπολιτισμική εκπαίδευση – μετανάστευση – διαχείριση συγκρούσεων και παιδαγωγική της δημοκρατίας», Πάτρα 2010, 579-586.
Courses: